piatok 23. marca 2012

Chvíľka samoty

Dnešok bol šokujúci.
A pritom sme konečne boli partia vonku.Konečne ľudia ktorých má človek najradšej boli pokope.Škoda že to neskončilo tak dobre ako by som chcela.
Okolo siedmej sme sa rozdelili na dve skupinky z toho jedna šla domov a druhá do mesta na pizzu.

Ja som samozrejme šla do mesta.
Nechcelo sa mi doma znova sedieť...Bohužial o deviatej som bola doma tak či tak.

Ale apsoň som sa dozvedela veľmi zaujímavé novinky ktoré by som nečakala.Dnes párty v Collosee a ja som zase vymeškala....Aspoň na chvíľu vypadnúť som chcela a zase nič.

Nejako mám ale poslednú dobu že je všetko nanič.Nič mi nevychádza a není ani s kým ísť von.

No takže večer som zakončila na zemi v izbe počúvajúc melancholické pesničky.
Asi idem kresliť.

3 komentáre:

  1. Musel to být dobrý den :)
    ..nakupování miluju :D..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rozhodne lepšia kondička ako moja :D ....na moju nikto nemá :D

    OdpovedaťOdstrániť