nedeľa 18. marca 2012

I should be studying right now..

Veru.
Mala by som sa učiť a robiť návrhy na tričko.
Dokončiť štylizácie mačky,portrét,naučit sa dejiny výt.kultúry a znova sa nenaučiť nemčinu
a namiesto toho ?
Lenivo obťažujem svoju posteľ 
a
prezerám si vaše blogy,
čítam vaše vyslovené myšlienky,
a rozmýšlam prečo niečo nenapíšem aj ja.
a tak píšem...
...
.
Och aká som ja dramatická dnes:D.To bude tým obrovským množstvom párikov v meste.To mi asi robia naschvál..celú zimu sa skrývali a teraz vyliezavajú a robia mi depresiu.

3 komentáre:

  1. to poznám, mám kopec času, kľudne by som sa mohla učiť, ale nie, ja sa k tomu neprinútim a potom sa vyhováram, že som nestíhala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto jedno:D.Ale keď to nezačnem dnes,tak aj tak to budem musieť spraviť zajtra..ale nie nespravím to dnes,nie,načo:D
      Odložím na zajtra všetko a budem nadávať:D
      a zase ma zdžube učiteľ že som to spravila na poslednú chvíľu :/

      Odstrániť
  2. Jako líbí se mi, ale mohl bejt lepší :)..snažila jsem dát jarní barvy ..aby to nebylo jak sem měla uplně černý ..:)..A teď mi bude dělat jedna blogerka ..a ta umí hezký dessy takže se těšim na novej :)

    OdpovedaťOdstrániť