sobota 17. marca 2012

Zelený deň sv.Patrika

Wohooo
Dnes je deň sv.Patrika-nebyť toho že mám brata v Írsku asi by som na to aj zabudla xD.
Tak kedže Íri to oslavujú vo veľkom rozhodla som sa k nim pridať aspoň dnešným outfitom.

Nechcela som zo seba spraviť veľku guču trávy takže si nahodila len košelu-mimochodom bratovu :D ktorá má asi 10 rokov... ale vkuse je dobrá-a nalakovala nechty na zeleno.
Škoda že som nemala možnosť osláviť to s Írmi...to by bola sranda!

bohužial som nemala čas na nejaké premakanejšie nechty takže len tak poskromne :/.
Inak miss Selene je celkom v pohode.Cena dobrá-0,79e a pekná farba.
Nelutujem ;)

tričko-Gate,nohavice-terranova,punčochy-???,opasok New Yorker,košela Bratova,topánky Gate,náhrdelník hodinky Gate,prsteň Six,

a k zelenému dňu patrila aj zelená literatúra.Konečne som mala možnosť si prečítať knihu ktorú som dostala na Vianoce ako darček od kamaráta.
Ako veľkú fanúšičku Fantasy a LOTR ma táto kniha veľmi potešila :).príjemné čítanie.

ps:raz ale určite oslávim s Írmi tento sviatok a v Dubline v nejakom fajnom pube budeme popíjať pivo a spievať si írske pesničky a všetkým nám bude fajn.

8 komentárov:

  1. Já vím. já mám nový blog tak přidávám i starý věci :)
    VeRu
    finchel-daily.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahaa..no už som sa zľakla :D lebo naboku spoilery z 3 série a článok z druhej :D

      Odstrániť
  2. Ten outfit je krásnej!! :))..a ta košile je úžasná..už delší dobu shánim nějakou pěknou košili a nějak se mi nedaří..a podle tvé fotky by se k tobě červený vlasy hodili :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Vieš čo také košele sa strašne blbo hľadajú teda aspoň ja nanich nemám skoro vobec štastie :/..ešte že som objavila starý šatník brata na chate :DD
      Tak možno na leto sa hodím dočervena :P

      Odstrániť
  3. Jee to je nádherný a souhlasím, že je to pěkná barva toho laku na nehty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Jop je pekný aj dobrý len treba aspoň 2 vrstvy :/ inak presvitá

      Odstrániť
  4. Já jsem si vzala s sebou pamlsky, které miluje, tak na ní stačí zavolat ''Mary'' a ona ví, že jí dám něco dobrého, tak ke mně rychle přiběhne

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý outfit! Máš super vkus:) (moc se mi líbí boty, tričko a nahrdelník/hodinky)
    Právě s kamarádkou rozjíždíme taky blog. Kdyby se ti chtělo, můžeš se taky někdy podívat. Příspěvky by měly,jak bychom si přály, přibývat skoro každý den. Budeme rády:)
    http://fairy-tales-of-yesterday.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť