sobota 31. marca 2012

Hachiko A dogs story

Dobre.. nemôžem sa nevyjadriť k tomuto filmu.
Priznávam sa že som extrémne sentimentálna poslednú dobu..ale tento film sa neda pozrieť a nespotrebovať celý balíček vreckoviek.Moja izba sa v druhej polovičke filmu zmenila na oceán sĺz...nie nepreháňam.

Príbeh-podľa skutočnej udalosti-o loajalite verného Hachiho ktorý každý deň verne čakal na svojho pána-profesora na univerzite-pred vlakovou stanicou.

V živote som nemala vačšiu chuť vykričať životu aký je strašne nespravodlivý.

V podstate.. nechcem spoilerovať takže viacej nenapíšem.Snáď už len to že som si zase myslela že v tom hrá Harrison Ford a to bol Richard Gere =.='... tí dvaja herci sa mi strašne mýlia.

No tak rýchlo sťahovať a pozerať a pripraviť zásobu servítok.

1 komentár:

  1. Nikdy som ten film nevidela celý. Vždy, keď sa mi už začínajú tlačiť slzy do očí, tak utekám niekam preč. :D Ale bol to veľmi pekný film! :) Milujem filmy o psoch. :)

    OdpovedaťOdstrániť